ניהול רשתות חברתיות

האתגר בשיווק הדיגיטלי הוא לדעת להגיע לקהל היעד של הלקוח

למערכת לב הקשר ישנה טכנולוגיה מובנית היודעת לנתב את הקמפיין לקהל היעד של הלקוח, על ידי עוגנים שפותחו אצלנו בחברה,

לרבות כיצד לזהות לקוחות חרדים ברשת ולהביא את התוצאות המקסימליות.

תחום השיווק והפרסום ברשתות החברתיות הפך להיות חלק בלתי נפרד ומהותי בעולם השיווק הדיגיטלי.

היתרון ברשתות החברתיות הוא שהם נועדו לזמן הפנאי שלנו בו

בזמן שמוחו של הגולש אינו טרוד באיזו פעילות עסקית כזאת או אחרת , מה שמאפשר למסרים פרסומיים לחדור טוב יותר.

איך זה עובד?

  • מטרה – קבעו מטרה שמתאימה למידות העסק שלכם וליכולות שלכם.
  • להגדיר קהל יעד – קבעו קהל יעד שמותאם לצרכים העסקיים שלכם.
    קהל יעד צריך להיות מורכב מאנשים שמתעניינים בתחום שלכם ומאיזור והמגזר אליו אתם פונים.
  • השקיעו בתקציב בצורה נבונה –הגדירו לעצמכם כמה לקוחות\לידים אתם צריכים ולעקוב אחר יחס ההמרה ללקוח אל מול ההשקעה.
  • צרו דף נחיתה איכותי – כדי ליצור קמפיין מוצלח יש להקים דף נחיתה דרכו  הלקוחות ישאירו פרטי התקשרות.
  • צרו מודעה איכותית –  במערכות הפרסום ברשתות החברתיות כדאי מאוד ליצור ולעצב מודעות תמונה וידאו מודעות שופינג או קולקציה.

קצת יותר...

היתרונות בפרסום ברשתות חברתיות

  • חיזוק וחשיפת המותג -פעילות ברשתות החברתיות תגדיל את החשיפה שלך
  • פילוח ממוקד– באמצעות הפילוח המודעות יחשפו לאנשים הרלוונטיים שהגדרנו.
  • ניתוח ביצועים– באמצעותו נדע מה לשפר ולייעל בקמפיינים שלנו.
  • גידול במכירות – פעילות נכונה תגדיל את המכירות שלך.

יתרונות המערכת